Časté otázky a odpovědi

Upozorňujeme, že toto jsou neúplné informace vycházející ze Všeobecných obchodních podmínek. Celé znění Všeobecných obchodních podmínek naleznete zde.

Vytvoření e-shopového účtu Jste již registrovaným zákazníkem prodejny Dům barev?

Pokud jste již zaregistrován/a na naší prodejně, stačí prodejnu kontaktovat a ta vám účet aktivuje. Poté, co vám prodejna sdělí, že máte účet aktivní, vytvoříte si svoje přihlašovací heslo tím, že kliknete na odkaz Zapomněli jste heslo? Pošleme vám ho znovu. Novými přihlašovacími údaji se přihlásíte do vašeho účtu na e-shopu, kde budete mít stejné obchodní podmínky jako v prodejně.

Nejste ještě registrovaným zákazníkem prodejny Dům barev?

V případě, že ještě nejste naším zákazníkem, přejděte na formulář zde a zaregistrujte se jako jednotlivec nebo firma/OSVČ.

Jaké výhody získám založením účtu na e-shopu v případě, že jsem fyzická osoba (jednotlivec)?

Pokud jste fyzická osoba a vytvoříte si u nás účet, automaticky získáte dodatečnou 3% slevu na každý nákup a slevu na dopravu. V průběhu roku se také můžete těšit na zajímavé slevy a akce určené pouze pro přihlášené.

Stejně tak budete mít po přihlášení do svého účtu vždy přehled o stavu svých aktuálních i minulých objednávek.

Jaké výhody získám založením účtu na e-shopu v případě, že nakupuji jako firma/OSVČ?

Po přihlášení se vám na e-shopu zobrazí vaše individuální smluvní ceny. Jako firma/OSVČ se můžete zaregistrovat do našeho BENEFITNÍHO PROGRAMU, kde za nasbírané body získáte atraktivní odměny. Veškeré informace o akci naleznete zde. V průběhu roku se také můžete těšit na zajímavé slevy a akce určené pouze pro přihlášené.

Stejně tak budete mít po přihlášení do svého účtu vždy přehled o stavu svých aktuálních i minulých objednávek a cenových nabídek. Lze si také označovat produkty jako oblíbené nebo je mezi sebou porovnávat.

Neznáte své heslo nebo jste ho zapomněli?

To není žádný problém. V přihlašovacím formuláři klikněte na odkaz Vytvořit nové heslo. Na nově otevřené stránce stačí zadat přihlašovací e-mail, na který vám pošleme pokyny k vytvoření nového hesla. Vaše nové heslo musí obsahovat alespoň jedno velké písmeno, číslici a musí mít minimálně 8 znaků.

Moje e-mailová adresa se změnila, jak mohu aktualizovat své kontaktní údaje?

Pokud potřebujete změnit e-mailovou adresu, pod kterou se přihlašujete, napište nám na adresu poradime@dumbarev.cz (odpovíme vám do následujícího pracovního dne) nebo se obraťte na nejbližší prodejnu.

Máte nějaké další problémy s přihlášením?

Neváhejte se na nás obrátit v kterékoli naší prodejně Dům barev. Případně nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře nebo nám napište na poradime@dumbarev.cz. V obou případech vám odpovíme do následujícího pracovního dne

Jak obdržím svou objednávku?

Objednávku si můžete vyzvednout ve vybraných kamenných prodejnách Dům barev nebo si ji doručit přes službu PPL, popřípadě si ji nechat doručit do PPL Parcel Shopu*.

Dostupnost ve vámi vybrané prodejně / pro doručení na adresu naleznete na produktové stránce. Vybranou prodejnu můžete změnit na stránce produktu nebo ve vašem profilu. Upozorňujeme, že ne všechny prodejny jsou výdejnami e-shopu. Zkontrolovat si to můžete v sekci Prodejny, kde zaškrtnete Pouze výdejny e-shopu.

* Maximální hmotnost pro doručení na adresu je 90 kg, přičemž jednotlivé produkty mohou mít maximálně 21 kg. Zda daný produkt doručujeme na adresu, najdete v detailech produktu. Upozorňujeme, že na adresu nedoručujeme tónované barvy.

Za jak dlouho mi přijde objednávka na adresu?

Náš smluvní dopravce si vaši objednávku vyzvedne na našem skladě nejpozději do druhého pracovního dne od objednání (v závislosti na konkrétním čase, kdy vytvoříte objednávku). Poté už dostanete informace o stavu objednávky a doručení přímo od smluvního dopravce.

Jak mohu objednat produkty online?

Na webových stránkách si můžete prohlédnout náš sortiment v sekci Produkty nebo si vyhledat konkrétní produkt přes vyhledávací pole. Vložte zboží do nákupního košíku kliknutím na tlačítko Do košíku. Jakmile budete mít vše vybrané, přejděte do košíku, kde budete krok za krokem provedeni nákupním procesem.

Jak mohu zaplatit svou objednávku?

Při doručení na adresu službou PPL jde objednávka zaplatit pouze předem platební kartou přes naši platební bránu.

Při vyzvednutí na prodejně lze platit na místě hotově i platební kartou. V případě, že prodejna umožňuje zaplatit předem online přes platební bránu, nabídne se vám tato možnost v poslední fázi nákupního procesu.

Pokud máte v rámci svých individuálních obchodních podmínek sjednanou možnost platby na fakturu, objeví se vám automaticky i na e-shopu možnost platby na fakturu v košíku při výběru způsobu platby.

Platba převodem či na dobírku není možná.

Jak mohu uplatnit promo kód (získat dárek k nákupu nebo slevu)?

Jednoduše se přihlaste (pokud je to podmínkou akce), přidejte všechny produkty do košíku a poté zadejte v košíku promo kód v pravém sloupci stránky a stiskněte OK. Zkontrolujte si, že jste kód napsali ve správném znění. Pokud uvidíte vyplněnou kolonku ohraničenou zeleně, promo kód se uplatnil.

Zapomněl/a jsem uplatnit promo kód (k získání dárku k nákupu nebo slevu). Jak mám v tomto případě postupovat?

V případě, že jste si zvolili vyzvednutí zboží na prodejně, není problém vám dárek na prodejně přibalit. Pokud jste si zvolili doručení na adresu, bohužel není možné zpětně dárek vydat.

Za jak dlouho si mohu objednávku vyzvednout?

Vaše objednávka bude připravena na prodejně do 2 hodin od jejího odeslání (s ohledem na otevírací dobu dané prodejny). V případě, že zboží nemáme na prodejně skladem, vás prodejna bude informovat o termínu naskladnění. V rámci produktové stránky si na e-shopu můžete zkontrolovat stavy zboží v sekci Zobrazit dostupnost. Zboží, které nemáme skladem na prodejně, má stav 0 ks.

Po objednání zboží obdržíte automaticky e-mailové potvrzení o vytvoření objednávky. O dalším stavu objednávky vás budeme informovat.

Kolik dní mám na vyzvednutí objednávky na prodejně?

Na vyzvednutí objednávky na prodejně máte 3 pracovní dny (v závislosti na aktuální otevírací době prodejny). Pokud si přejete lhůtu pro vyzvednutí prodloužit, neváhejte kontaktovat danou prodejnu.

Zadal/a jsem omylem špatnou prodejnu k vyzvednutí objednávky a chtěl/a bych to změnit. Jak mám v tomto případě postupovat?

V tomto případě nás prosím kontaktujte na e-mailové adrese poradime@dumbarev.cz a my vám objednávku rádi přesuneme na správnou prodejnu. Naši specialisté ze zákaznické podpory se vám ozvou nejpozději do následujícího pracovního dne.

V případě, že objednávku potřebujete vyzvednout ihned mimo pracovní dobu zákaznické podpory, vytvořte si novou objednávku a napište nám o zrušení původní. Pokud jste objednávku již zaplatili online kartou, vrátíme vám peníze zpět na uvedený účet

Jak mohu zrušit svou objednávku?

Pokud jste si zvolili vyzvednutí zboží na prodejně, nejlepším řešením je kontaktovat prodejnu, kde jste si zboží objednali. V případě, že jste si zvolili doručení na adresu, napište nám pro zrušení objednávky na adresu poradime@dumbarev.cz. Naši specialisté ze zákaznické podpory se vám ozvou nejpozději do následujícího pracovního dne.

Zadal/a jsem objednávku, ale neobdržel/a jsem od vás žádné potvrzení. Máte záznam o mé objednávce?

Potvrzení o přijetí objednávky posílá systém automaticky na e-mailovou adresu nebo ji naleznete ve vašem zákaznickém účtu, pokud jste zaregistrován/a. Pokud vám žádný e-mail nepřišel, napište nám prosím na poradime@dumbarev.cz (ozveme se vám nejpozději do následujícího pracovního dne) nebo kontaktujte prodejnu, kterou jste si vybrali pro vyzvednutí objednávky.

Jak zjistím stav své objednávky s vyzvednutím na prodejně?

Stav své objednávky můžete zkontrolovat ve svém zákaznickém účtu v části Moje objednávky. V případě, že se stav vaší objednávky změní, obdržíte upozornění e-mailem. Kontrola stavu objednávky prostřednictvím zákaznického účtu je možná pouze pro registrované uživatele e-shopu, neregistrovaní nakupující tuto možnost nemají a musí vyčkat na e-mailové upozornění o stavu objednávky. Pokud jste od nás e-mail neobdrželi, zkontrolujte, zda se nenachází ve spamu, hromadném mailu, či zda nemáte plnou e-mailovou schránku.

Jak zjistím stav své objednávky s doručením na adresu?

O stavu své objednávky budete zpraveni formou e-mailu do následujícího pracovního dne. Budete informováni, až balík dorazí do depa a až bude předán kurýrovi. Poté už vám přijde SMS s informací o času doručení a kontaktem na kurýra. Pokud e-mail neobdržíte, obraťte se prosím na zákaznickou podporu poradime@dumbarev.cz. Tato zákaznická podpora se vám ozve nejpozději do následujícího pracovního dne.

Mohu vrátit výrobek, který mi nevyhovuje a který jsem si objednal/a online s vyzvednutím na prodejně?

Výrobek máte možnost vrátit bez udání důvodů do 14 dní od vyzvednutí na prodejně. Zboží však musí být nepoškozené, neotevřené a v původním stavu. Vrátit nelze barvy natónované dle vašeho přání a další výjimky viz Všeobecné obchodní podmínky. Nepoškozené zboží je potřeba vrátit na prodejně spolu s vyplněným formulářem o odstoupení od smlouvy.

V případě, že jste platili kartou online, vám vrátíme peníze na účet. Pokud jste platili hotově, tak vám vrátíme peníze v hotovosti.

Mohu vrátit výrobek, který mi nevyhovuje a který jsem si objednal/a online s doručením na adresu?

Výrobek máte možnost vrátit bez udání důvodů do 14 dní od převzetí od dopravce. Zboží však musí být nepoškozené, neotevřené a v původním stavu.

Zboží, které vám bylo doručeno na adresu, prosíme pošlete na vlastní náklady zpět na adresu skladu:
PPG Deco Czech a.s.
Logistický park P3 Prague D11, Hala – DC 4, 250 81 Nehvizdy

Částka za vrácené zboží vám bude poslána na účet, ze kterého jste zaplatili zboží.

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy naleznete zde.

Chci reklamovat zboží, jak mám postupovat?

Pokud chcete reklamovat zboží, kontaktujte prosím svou prodejnu nebo zákaznickou podporu na poradime@dumbarev.cz (ozveme se vám nejpozději do následujícího pracovního dne).

Na koho se mohu obrátit v případě dalších dotazů?

Vaše dotazy nám můžete zaslat prostřednictvím kontaktního formuláře, který najdete zde nebo nám můžete napsat na adresu poradime@dumbarev.cz. V obou případech se vám ozveme do následujícího pracovního dne.

V případě, že máte dotazy týkající se konkrétní prodejny Dům barev, všechny kontakty naleznete zde.

Je otevírací doba prodejen, uvedená na webu, aktuální?

Ano, otevírací doby na webu jsou aktuální až na mimořádné situace prodejny (např. havárie vody apod.).

Otevírací dobu všech našich prodejen včetně jejich kontaktních údajů najdete zde.

Jak mám postupovat při online nákupu tónovaných bází?

Pokud si objednáte tyto barvy online s vyzvednutím na prodejně, vyberete si na prodejně ze vzorníků odstín, odsouhlasíte si ho s prodavačem/prodavačkou, který/á následně natónuje požadované množství barvy ve vybraném odstínu. Celý proces trvá pár minut.

V případě nákupu online s doručením na adresu neprodáváme barvy, které je potřeba si nechat ještě natónovat.

Odběr newsletteru

K odběru newsletteru se můžete přihlásit ve spodní části hlavní stránky e-shopu. Díky newsletteru získáte aktuální informace o akčních nabídkách a výhodných nákupech. Stejně tak vás budeme informovat o plánovaných akcích či produktových novinkách a v neposlední řadě se můžete těšit na pravidelnou dávku měsíční inspirace. Z odběru newsletteru se můžete kdykoliv odhlásit v zápatí každého mailu nebo nám napište na poradime@dumbarev.cz. Tato zákaznická podpora se vám ozve nejpozději do následujícího pracovního dne.

Kde se můžu dozvědět o aktuálních akcích?

O aktuálních akcích, slevách či speciálních nabídkách se dozvíte na webu v sekcích Aktuality a Akční nabídky.

Sledujte @dumbarev na sociálních sítích

loader